Sklep internetowy Novum (w dalszej części: Sklep) prowadzony jest pod adresem internetowym https://novum-design.pl

W razie uruchomienia dodatkowych domen internetowych odsyłających do w/w Sklepu, odwiedzający zostaną o tym poinformowani.

Właścicielem i Operatorem Sklepu jest:

NOVUM DESIGN
ul. Puławska 294, 02-819 Warszawa
NIP: 5213081901

 

Składanie i realizacja zamówień

  1. Elementem koniecznym podczas składania zamówienia poprzez Sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, z określeniem liczby zamawianych produktów, adresem wysyłki (odbioru) i sposobem płatności za zamówienie.
  2. Zamawiający po złożeniu zamówienia otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail podany podczas wypełniania formularza lub umieszczony w koncie klienta, jeśli użytkownik zarejestrował się w Sklepie jako Klient.
  3. W sytuacji, gdy z przyczyn technicznych sklep otrzyma zwrot e-maila lub gdy e-mail potwierdzający nie dotrze do zamawiającego, a Sklep otrzyma informację o tym z systemu dostarczania e-maili lub komunikat serwera o niemożności dostarczenia – Sklep spróbuje skontaktować się z zamawiającym telefonicznie, o ile numer telefonu kontaktowego został podany przez użytkownika podczas procesu rejestracji lub w zamówieniu.
  4. Potwierdzenie wysłane przez Sklep, odebrane przez zamawiającego określa przyjęcie (lub też nie) zamówienia do realizacji.
  5. Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez zamawiającego.
  6. Zamawiający może składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie 24 godziny na dobę. Potwierdzenia realizacji zamówienia są wysyłane w godzinach pracy administratorów Sklepu, czyli 8:00-16:00.
  7. Czas otrzymania towaru przez zamawiającego to połączenie terminu realizacji zamówienia i czasu transportu z magazynu Sklepu do Klienta.
  8. Zamawiający może dokonywać zakupów w Sklepie bez konieczności rejestracji. W takim wypadku elementem koniecznym jest podanie danych wysyłkowych i danych do wystawienia faktury lub paragonu.

 

Ceny i produkty

  1. Wszystkie ceny zamieszczone w Sklepie są cenami brutto w PLN (wraz z podatkiem VAT). Obok ceny brutto może być prezentowana cena netto oraz podatek.
  2. Ceny nie zawierają kosztów transportu i dostawy. Jest on prezentowany podczas procesu składania zamówienia jako oddzielna pozycja.
  3. Klient przed zakupem może wysłać zapytanie dotyczące konkretnego produktu i informacji na jego temat. Odnośnik do tego służący znajduje się na każdej stronie z opisem produktu, pod ceną.
  4. Każdy produkt zamieszczony w Sklepie jest przypisany do konkretnej kategorii i posiada swój opis wraz z parametrami. Parametry i specyfikacje mogą ulec zmianie w zależności od zmian produkcyjnych. Są one wprowadzane na bieżąco na stronach Sklepu. Jeśli zamawiający nie jest pewny danych w opisie lub zauważy błąd techniczny lub dotyczący specyfikacji produktu lub brakujących parametrów, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem aby wyjaśnić nieścisłości jeszcze przed dokonaniem zamówienia.
  5. Obrazy produktów zamieszczone w sklepie mają jedynie charakter poglądowy. Kolory, materiał wykonania oraz widoczność szczegółów mogą odbiegać od rzeczywistości z powodu zbyt dużej kompresji obrazów, ustawień ekranu po stronie zamawiającego lub słabej jakości samego obrazu. Zamawiający może przesłać prośbę do Sklepu o dostarczenie obrazów w lepszej jakości końcowej lub w celu uzyskania dodatkowych (szczegółowych) informacji technicznych o produkcie.
  6. Dokładamy starań, aby wszystkie dane i pliki graficzne w Sklepie były jak najbardziej szczegółowe i nie prowadziły do powstawania wątpliwości przed dokonaniem zakupu.

 

Dane zamawiającego i rejestracja

  1. Zamówienia w Sklepie można składać rejestrując się jako Klient lub bez rejestracji użytkownika (zamawiającego).
  2. W interesie użytkownika (zamawiającego) leży zamieszczenie prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością danych. Dzięki temu dokument sprzedaży zostanie prawidłowo wystawiony, a zamówiony towar trafi pod właściwy adres.
  3. Użytkownik (Klient) składając zamówienie w Sklepie podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep wyłącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamówienia. Klient ma możliwość poprawiania i zmiany swoich danych rejestracyjnych w każdym momencie.
  4. Użytkownik nie ma obowiązku rejestracji swojego konta klienta aby dokonywać zakupów w Sklepie NOVUM.
  5. Klient decydując się na rejestrację w Sklepie ustala własny login oraz hasło. Rejestracja konta Klienta w Sklepie pozwala na uzyskanie dodatkowych korzyści w postaci kodów rabatowych, specjalnych promocji i podglądu własnych zamówień.
  6. Klient kupując towar otrzymuje dokument potwierdzający zakup towaru - fakturę lub paragon.
  7. Zamawiający może anulować/wycofać zamówienie do momentu, kiedy towar nie został wysłany do zamawiającego oraz nie został wystawiony dokument sprzedaży.

 

Formy płatności w Sklepie

  1. Klient ma możliwość płatności za zamówienie:
    1. gotówką przy odbiorze produktów w salonie Novum lub przy transporcie za pobraniem;
    2. przelewem na konto bankowe
      • Nazwa banku: mBank
      • Numer konta: 10 1140 2004 0000 3502 4200 2231
  2. Przy płatności przelewem, Sklep rozpoczyna realizację zamówienia z chwilą odnotowania lub potwierdzenia wpływu wartości zamówienia na konto bankowe Sklepu Internetowego.
  3. W przypadku odbioru osobistego i płatności za pobraniem, proces realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po potwierdzeniu prawidłowości złożonego zamówienia.

 

Gwarancja, reklamacja, zwroty

  1. Wszystkie towary w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
  2. Warunkiem bezwzględnym wszczęcia procedury reklamacyjnej jest posiadanie przez klienta oryginału dowodu zakupu, otrzymanego wraz z przesłanym lub otrzymanym towarem.
  3. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki/zwrotu reklamowanego towaru i dalszego postępowania.
  4. Przy uzasadnionych reklamacjach, towar wadliwy jest wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (w sytuacji np. zakończenia sprzedaży tego produktu lub wyczerpania zapasów) Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
  5. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. "O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów..." (Dz.U. z dn. 31 marca 2000r.) kupujący ma prawo rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy) w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów. Dotyczy to transakcji sprzedaży wykonywanych na odległość.
  6. Kosztem po stronie Klienta pozostaje w tym przypadku odesłanie paczki z towarem na swój koszt.
  7. Termin 14 dni liczony jest od daty otrzymania przesyłki przez zamawiającego.
  8. Rezygnacja jest możliwa, gdy towar znajduje się w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu i nie nosi śladów użytkowania lub uszkodzenia.
  9. Sklep po otrzymaniu zwrotu wraz z wystawioną Klientowi fakturą, kartą gwarancyjną (jeśli została załączona) gwarantuje zwrot równowartości zakupionego towaru.
  10. Pieniądze za zakup zostaną przelane na konto Klienta lub przekazane w ustalonej między stronami formie w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Sklep towaru zwracanego.
  11. Koszty dostawy towaru do Klienta i odesłania przesyłki nie podlegają zwrotowi w ramach ustawowej rezygnacji bez podania przyczyny.

 

Odbiór, dostawa, transport

  1. Dostawa towaru realizowana jest na terenie Polski.
  2. Klient może wybrać spośród form przekazania towaru powiązanych ze sposobem płatności:
    1. przesyłka realizowana firmą kurierską przy transporcie za pobraniem,
    2. przesyłka realizowana firmą kurierską przy przelewie wartości zamówienia na konto sklepu,
    3. płatność gotówką w siedzibie firmy przy odbiorze osobistym,
    4. płatność przelewem na konto sklepu i odbiór osobisty w siedzibie firmy.
  3. Podczas procesu zamówienia, po wybraniu formy transportu i formy płatności, zamawiający zostanie dodatkowo poinformowany o sposobie płatności i realizacji zamówienia w potwierdzeniu zamówienia wysłanego przez Sklep.
  4. Przy odbiorze osobistym Klient nie ponosi kosztów transportu.
  5. Podczas składania zamówienia w Sklepie i wybraniu formy transportu, klient widzi w zamówieniu koszt transportu jaki będzie zobowiązany ponieść wraz z kosztami zakupu samego towaru.
  6. Przy spełnieniu pewnych warunków, np. dokonaniu zamówienia na określoną kwotę lub powyżej tej kwoty Klient może liczyć na dostawę bez ponoszenia kosztów transportu. Informacje na temat wysokości takiej kwoty są zamieszczane na stronach informacyjnych Sklepu i/lub zostaną automatycznie podane podczas procesu składania zamówienia przez Klienta.
  7. Klient jest zobowiązany do obejrzenia przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli zauważy uszkodzenia powstałe podczas transportu jest zobowiązany do sporządzenia razem z dostawcą protokołu szkody.
  8. Sposób odbioru uszkodzonego towaru oraz dostawa zamiennie nowego towaru są ustalane indywidualnie w każdym wypadku powstałej szkody pomiędzy Klientem i Sklepem.